ساخت پنجره دوجداره با پروفیل ۶۰۰۰ upvc

ساخت پنجره دوجداره با پروفیل ۶۰۰۰ upvc

پروفیل ۶۰۰۰ upvc یکی از ساده ترین و پرکاربردترین پروفیل های upvc در بازار است که به طور ویژه برای ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی استفاده می شود. کم و بیش حتماً با پنجره های یو پی وی سی و مزایا و کاربردهای آن ها در ساختمان های مدرن آشنایی دارید. بهترین و کارآمدترین مصالح ساختمانی در حوزه پنجره دو جداره با انواع پروفیل upvc قابل تولید هستند. انواع پنجره...

 
\پروفیل ۶۰۰۰ upvc یکی از ساده ترین و پرکاربردترین پروفیل های upvc در بازار است که به طور ویژه برای ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی استفاده می شود. کم و بیش حتماً با پنجره های یو پی وی سی و مزایا و کاربردهای آن ها در ساختمان های مدرن آشنایی دارید. بهترین و کارآمدترین مصالح ساختمانی در حوزه پنجره دو جداره با انواع پروفیل upvc قابل تولید هستند. انواع پنجره دوجداره را می توان در ساختمان های مسکونی تجاری و مراکز خرید آپارتمان ها ویلاها و هتل ها استفاده کرد.
پروفیل ۶۰۰۰ upvc ، یک پروفیل ساده با عرض ۶۰ میلی متر می باشد. در شکل ظاهری، این محصولات، پروفیل هایی باریک با تعداد حفره های داخلی کمتر هستند. طراحی ساده ای برای تولید پروفیل های ۶۰۰۰ یو پی وی سی در نظر گرفته شده است. وزن پروفیل ها سبک بوده و انواع طرح ها را می توان با آن ها برای پنجره ها ایجاد کرد.
یکی دیگر از کاربردهای پروفیل ۶۰۰۰ upvc ساخت درب های upvc می باشد. درب و پنجره یو پی وی سی هر دو در صنعت ساختمان مورد توجه قرار گرفته اند. در طراحی و تولید پروفیل های ۶۰۰۰ ، استانداردهای روز دنیا به کار می رود و همچنین توجه به زیبایی ظاهری محصول رعایت می شود.
* اگر در حوزه تولید پنجره دوجداره فعالیت می کنید، پروفیل ۶۰۰۰ upvc را به شما پیشنهاد می کنیم. در یک مقاله تخصصی، این پروفیل را به طور کامل معرفی کرده‌ایم. مقاله “پروفیل upvc سری ۶۰۰۰ نانو ماژول ” را مطالعه کنید و با خصوصیات و کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید.
 
پروفیل ۶۰۰۰ upvc یا پروفیل ۷۰۰۰ upvc؟ کدام را انتخاب کنیم؟
پاسخ به سوال فوق یک کلمه مجزا نیست! نمی‌توانیم بگوییم پروفیل ۶۰۰۰ از پروفیل ۷۰۰۰ بهتر است یا پروفیل های ۷۰۰۰ از ۶۰۰۰ بهتر است!
انواع پروفیل ۶۰۰۰ upvc و پروفیل ۷۰۰۰ upvc ، ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند که به واسطه آن، کاربردهای گسترده ای را در حوزه ساخت درب و پنجره دو جداره پشتیبانی می کنند.
پروفیل های ۷۰۰۰ دارای عرض ۷۰ میلی متر هستند، بنابراین در مقایسه با پروفیل ۶۰۰۰ upvc ، بزرگتر است. برای ساخت پنجره های دوجداره با پروفیل های ظریفتر معمولاً پروفیل ۶۰۰۰ به کار می‌رود. چنانچه طراحی پنجره، پروفیل های ضخیم تری را طلب کند از پروفیل ۷۰۰۰ upvcو در موارد خاص از پروفیل های ۱۱۰۰۰ upvc استفاده می شود. تمام انواع پنجره های دوجداره از طریق این پروفیل ها به بازار عرضه شده اند از نظر شکل ظاهری زیبا بوده و کارآمد هستند.
از مهم ترین خصوصیاتی که در تمام پروفیل های upvc مشترک است اینکه این محصولات به راحتی قابل جوش دادن هستند و موجب افزایش بهره‌وری انرژی ساختمان می ‌شوند. پروفیل ۶۰۰۰ upvc مانند پروفیل های 7000 و 11000، قابلیت های عایق بودن صوت و حرارت را فراهم می کنند.
برای ساخت پنجره دوجداره upvc با استفاده از پروفیل۶۰۰۰ ، 7000 یا 11000 بسته به نوع کاربرد از شیشه های دو جداره یا سه لایه استفاده می شود. انتخاب نوع شیشه و طراحی پنجره upvc با توجه به فناوری سازنده و تولیدکنندگان متغیر است.
 
طراحی پنجره دوجداره upvc با پروفیل ۶۰۰۰ upvc
مدل های مختلف در و پنجره دوجداره upvc را در سبک، اندازه و حتی سفارشی سازی می توان با پروفیل ۶۰۰۰ upvc تولید کرد. تنوع رنگ ها و لعاب در پروفیل ها امکان سفارشی سازی محصولات را متناسب با نیاز و سلیقه مشتری فراهم می کند. کارخانه تولید کننده پروفیل upvc ، این پروفیل ها را به تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره ارائه می دهد تا آنها محصولات مرغوب را به بازار ارائه کنند.
محبوب ترین رنگ برای پروفیل۶۰۰۰ upvc، رنگ سفید یا خاکستری است. در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد سایر رنگ ها نیز برای آنها لعاب کاری می شود.
 
بهترین ویژگی های پروفیل۶۰۰۰ upvc
استحکام و دوام بالا در طولانی مدت، عایق بودن صوت و حرارت، مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و اثر شرایط محیطی، پایداری در برابر خراشیدگی یا زنگ زدگی، مهمترین ویژگی های پروفیل۶۰۰۰ upvc هستند.
در کارخانه تولید انواع پروفیل upvc قوانین سختگیرانه اجرا می‌شود تا محصولات در نهایت کیفیت به بازار ارائه شوند. تضمین کیفیت در کارخانه بر عهده واحد کنترل کیفیت است. یکی از استاندارد هایی که در حوزه تولید پروفیل یو پی وی سی در جهان مورد توجه قرار دارد، استاندارد BS EN/ISO 9001 می باشد. برای تولید پروفیل ۶۰۰۰ نیز آزمون های مربوط به مواد اولیه و پروفیل ها انجام می گیرد.
پروفیل ۶۰۰۰ upvc عایق مناسب برای حرارت و صوت است. این نیز یکی از مهم ‌ترین ویژگی ‌های این محصول است که آن را برای ساخت درب و پنجره دوجداره مناسب کرده است. به طور کلی هرچه ضخامت پروفیل ها بیشتر شود، قابلیت جلوگیری از انتقال صوت از بیرون ساختمان به داخل ساختمان را دارد.
*پنجره های دوجداره بهترین انتخاب برای ساختمان ها هستند. این پنجره ها از نظر پیمانکاران ساختمانی بسیار مورد توجه قرار گرفته ‌اند. در مقاله تخصصی با نام ” خرید بهترین پنجره دوجداره؛ آنچه پیمانکاران ساختمانی به آن نیاز دارند ” اشاره کرده ایم که مزایای استفاده از این مصالح را برای ساختمان شما توضیح می‌دهد. همچنین یک راهنمای کامل برای خرید پنجره دوجداره در این مطلب در اختیار شما قرار داده ایم.
 
خرید پروفیل۶۰۰۰ upvc
اگر مشتری خرید بهترین پروفیل ها برای ساخت درب و پنجره دو جداره هستید، پروفیل ۶۰۰۰ upvc یکی از بهترین پروفیل ها است که به شما معرفی می کنیم. شاید در ذهن تان این سوال را مطرح کنید که چرا باید پروفیل 60 میلی متری را خریداری کنیم؟! پروفیل های ۶۰ میلیمتری، ایده‌آل‌ترین مصالح برای پنجره های دوجداره مدرن هستند.
نصب و اتصال پروفیل۶۰۰۰ upvc به دلیل ضخامت باریک آن ساده تر است و همچنین یک سبک مدرن را در پل ساختمان به وجود می آورد. با در کنار هم قرار دادن پروفیل ‌های ۶۰۰۰ می توان عناصر بزرگتر را طراحی کرد. این پروفیل ها راندمان حرارتی خوبی دارند و مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده‌اند.
پنجره های دوجداره که با پروفیل۶۰۰۰ upvc تولید می شود از نظر امنیت، از دیدگاه کارشناسان برای ساختمان به تایید رسیده اند.
پروفیل های ۶۰۰۰ ، 7000 و 11000 upvc در شرکت ماژول بهترین محصولات برای ساخت پنجره های دوجداره یو پی وی سی هستند.