انواع مدل پنجره دوجداره، محصولاتی بی رقیب و ماندگار

انواع مدل پنجره دوجداره، محصولاتی بی رقیب و ماندگار

انواع مدل پنجره دوجداره محصولاتی ماندگار و سازگار با محیط زیست هستند که در چند دهه اخیر بسیار مورد توجه ساختمان سازها و پیمانکاران ساختمانی قرار گرفته‌اند. پنجره های دوجداره ساخته شده از بهترین پروفیل های یو پی وی سی، پیشرفته ترین محصولاتی هستند که به عنوان ابزار کارآمد در راستای کاهش مصرف انرژی ساختمان و جلوگیری از اتلاف حرارت، به شهرت و محبوبیت رسیده...

انواع مدل پنجره دوجداره محصولاتی ماندگار و سازگار با محیط زیست هستند که در چند دهه اخیر بسیار مورد توجه ساختمان سازها و پیمانکاران ساختمانی قرار گرفته‌اند. پنجره های دوجداره ساخته شده از بهترین پروفیل های یو پی وی سی، پیشرفته ترین محصولاتی هستند که به عنوان ابزار کارآمد در راستای کاهش مصرف انرژی ساختمان و جلوگیری از اتلاف حرارت، به شهرت و محبوبیت رسیده اند.
از آنجایی که هزینه های انرژی در طول یک ماه در یک ساختمان ممکن است بسیار زیاد تمام شود، استفاده از مرغوب ترین مصالح ساختمانی نظیر انواع مدل پنجره دوجداره می تواند این هزینه ها را تا حد امکان کاهش دهد. شاید به همین دلیل است که جوامع پیشرفته و کشورهای در حال توسعه به دنبال استفاده از فناوری ‌های نوین در طراحی و تولید پروفیل upvc و به دنبال آن، مدل های پنجره دوجداره هستند.
بهترین مواد اولیه upvc برای ساخت انواع پروفیل یو پی وی سی در کارخانه مصرف می‌شود. به دنبال این فناوری، پنجره دوجداره upvc که از طریق این پروفیل ها به بازار ارائه می گردد، بهترین ویژگی ها را داشته و از نظر خصوصیات فیزیکی و مکانیکی نیز به تایید استانداردها رسیده است.
انواع مدل پنجره دوجداره قابلیت کارکرد در دمای ۵۰- درجه سانتی گراد تا دمای ۷۰ درجه سانتیگراد را دارد. به جرأت می توان گفت از این محصولات می توانید تا مدت زمان ۳۰ سال با اطمینان خاطر استفاده کنید. با خرید پنجره دو جداره ساخته شده از پروفیل upvc می توانید مطمئن شوید که پنجره ها در برابر تغییرات شرایط محیطی، ویژگی ها و خاصیت خود را از دست نمی دهند.
*در مقاله “پروفیل upvc” با مواد اولیه در تهیه پروفیل های upvc آشنا می شوید و همچنین نحوه سفارش آن از کارخانه نیز برای شما توضیح داده شده است.

 
مهمترین مزایای پروفیل درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی
در مقالاتی که قبلاً نوشتیم، درباره مهمترین مزایایی که پنجره دوجداره upvc برای ساختمان فراهم می کند، صحبت کرده ‌ایم و همچنین انواع پروفیل یو پی وی سی را بررسی کرده و می دانیم که این ممصالح تا چه اندازه اهمیت دارند.
برترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی سی، شرکت هایی هستند که استانداردهای روز دنیا را در اختیار دارند، بنابراین با خیال راحت می توانید از محصولات استفاده کنید. در این قسمت، مهم ترین مزایای پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc را مجدداً بررسی می کنیم:
• عایق حرارت و انرژی هستند / رسانایی حرارتی کمتری دارند / انتقال حرارت را کاهش می دهند / برای ساخت درب یو پی وی سی بسیار زیبا هستند.
• عایق صوت هستند / نوارهای درزبندی پلاستیکی قوی و کارآمد موجب می شود از ورود و خروج سر و صدا میان پروفیل ها و محیط بیرون یا خارج جلوگیری گردد.
• در برابر نفوذ رطوبت، بارش باران و برف بسیار مقاوم هستند / نوارهای آب بندی لاستیکی امکان عبور هرگونه آب از پنجره را در پروفیل یو پی وی سی غیر ممکن می سازند.
• در برابر شرایط بد آب و هوایی مقاوم هستند / درب و پنجره یو پی وی سی به خوبی در برابر طوفان، خشکی زیاد، حرارت، رطوبت شدید و وزش باد شدید مقاوم است / پروفیل های یو پی وی سی در این شرایط، تاب خوردگی و پیچ خوردگی پیدا نمی‌کنند / پروفیل و پنجره دوجداره، هر دو از دوام و استحکام بالایی برخوردارند.
• درب و پنجره دوجداره upvc، محصولاتی که دوستدار محیط زیست هستند / این محصولات قابل بازیافت می باشند.
• پروفیل و پنجره دو جداره upvc هر دو در برابر خوردگی مقاوم اند / همچنین این محصولات در برابر حمله مواد اسیدی، قلیایی، گازهای مخرب یا نمک های شیمیایی پایدار هستند.
• پنجره دوجداره در برابر حریق، مقاوم است / مواد upvc به کار رفته در پروفیل یو پی وی سی، آنها را در برابر آتش سوزی مقاوم نموده است.
• پنجره دو جداره، محصولی قوی و امن می باشد / امنیت خانه با این محصولات تضمین خواهد شد.
• تعمیرات و نگهداری انواع مدل پنجره دوجداره به راحتی امکان پذیر است / شما به راحتی با یک شوینده ملایم خانگی می توانید پروفیل upvc و پنجره دوجداره را تمیز کنید/ پنجره های دوجداره نیاز به نقاشی و رنگ آمیزی ندارند.
• درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی، عایق جریان الکتریکی است.
 
درباره پنجره دوجداره قیمت
قیمت پنجره دوجداره با توجه به قیمت پروفیل upvc، دستمزد کارگران در کارخانه، قیمت مواد اولیه ساخت پروفیل ها، قیمت مصالح و لوازم به کار رفته در ساخت پنجره نظیر شیشه ها، لولا یا دستگیره و همچنین شهرت یا نوع فعالیت شرکت تولید کننده پنجره های یو پی وی سی، تغییر پیدا می کند.
خرید پنجره دوجداره در مدل های متنوع برای پروژه های انبوه در ساختمان های مسکونی یا تجاری بسیار اهمیت دارد؛ چرا که مسئله مدیریت بودجه مالی مطرح است. اگر تصمیم دارید انواع مدل پنجره دو جداره یو پی وی سی را خریداری کنید یا قیمت ها را با یکدیگر مقایسه نمایید با کارشناسان شرکت تولید کننده این محصولات صحبت کنید.
 
انواع مدل پنجره دوجداره یو پی وی سی
با توجه به اینکه موقعیت نصب پنجره upvc دو جداره چگونه است و چه ابعاد و اندازه هایی دارد، از یکی از انواع پروفیل های یو پی وی سی استفاده می شود. انواع مدل های پنجره لولایی و کشویی و پنجره های تاشو در جهت های و زوایای مختلف قابل تولید توسط پروفیل های یو پی وی سی است.
سه نوع متداول از پروفیل یو پی وی سی با نام تجاری پروفیل ۶۰۰۰، پروفیل ۷۰۰۰ و پروفیل ۱۱۰۰۰ برای ساخت پنجره های دوجداره به کار می روند. شرکت ماژول افتخار دارد این پروفیل ها را با تکنولوژی های روز دنیا و استانداردهای معتبر به بازار عرضه نماید.
*از آنجایی که خرید و فروش پروفیل های یو پی وی سی بسیار اهمیت دارد، نحوه استعلام قیمت پروفیل ها نیز مهم است. در مقاله ” بهترین شیوه های استعلام قیمت پروفیل upvc ” به بررسی مهم ترین شیوه های استعلام قیمت این مصالح برای ساخت پنجره های دوجداره اشاره کرده ایم.
 
سخن پایانی
پنجره دوجداره یو پی وی سی، محصولات ساختمانی در چند سال اخیر هستند که بسیار مورد توجه قرار گرفتند. پنجره های یو پی وی سی، محصولاتی بادوام و ماندگار هستند و با گارانتی مادام العمر، عموماً به مشتری عرضه می شوند. تا زمانی که این پنجره ها در ساختمان قرار دارند، با کارایی بالا ویژگی های خود را حفظ می کنند.
تا زمانی که نیاز به تعویض پنجره دوجداره یو پی وی سی نباشد، این محصولات کاملاً قابل بازیافت هستند. انواع پروفیل یو پی وی سی برای تولید مدل‌ های مختلف پنجره های دوجداره مورد استفاده قرار می گیرند.